Σύγχρονα αινίγματα…

Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ



This entry was posted in Τα ΚΥΡιακάτικα. Bookmark the permalink.

6 Responses to Σύγχρονα αινίγματα…

  1. Ο/Η ANOULI λέει:

    Πάντα ωραίος και μεστός ο ΚΥΡ.. Η γελοιογραφία καταγράφει καλύτερα από το λόγο ,την πραγματικότητα!!Την Καλημέρα μου

  2. μου χρειαζόταν λίγο κέφι πρωί-πρωί.να εισαι καλά.καλημέρα.

  3. Ο/Η zeidoron λέει:

    Ο ΚΥΡ καταγράφει με μοναδικό τρόπο την επικαιρότητα κοντά 40 χρόνια τώρα.Ευτυχώς που υπάρχει κι αυτός,διδάσκει και αυτοσαρκασμό!Να είσαι καλά Anouli,Καλημέρα!

  4. Ο/Η zeidoron λέει:

    Φουρτουνάτα χαίρομαι που 'φτιαξε το κέφι σου διαβάζοντας τον ΚΥΡ!Την Καλημέρα μου επίσης!

  5. Zει θα σε περιμενω αποψε, ε;

  6. Ο/Η zeidoron λέει:

    Ρίκη μου το 'χα προγραμματίσει να έρθω στην παρουσίαση του βιβλίου σου να δω και σένα και τη φίλη τη Μαρία αλλά από την Τετάρτη το βράδυ βρίσκομαι πάλι στο Αγρίνιο για τη μητέρα μου.Λυπάμαι πάρα πολύ που χάνω αυτή την ευκαιρία,σου εύχομαι κάθε επιτυχία και πιστεύω να τα πούμε κάποια άλλη στιγμή!

Σχολιάστε

